Poerava 2012.02.12. 09:18

MEGHÍVÓ

A Magyar Írószövetség

ÍRÓISKOLÁJA

első és második évfolyamos hallgatóinak

FÉLÉVZÁRÓ FELOLVASÓ ESTJÉRE

2012. február 14-én, kedden, 18 órára
a Magyar Írószövetség Klubjába
(1062 Budapest, Bajza u. 18., I. emelet).

Elhangzanak
Gláser Diána,
Görögh Judit,
Marosvölgyi Anita,
Radnai Tamás,
Sereg Melinda,
Vörös Réka

és
Cs. Kovács Márta,
Dévényi Éva,
Hemera Annette,
Kárpáti Zoltán,
Méhész Zsuzsanna
Szakmáry Dalma,
Szemán Krisztina

írásai.


Az estet megnyitja:
Szentmártoni János,
a Magyar Írószövetség elnöke,
az Íróiskola igazgatója.

A vendégeket köszönti:
Mezey Katalin,
az Íróiskola tanára


Közreműködik:
BÁCSKAI  JÁNOS
színművész
 

A bejegyzés trackback címe:

https://poerava.blog.hu/api/trackback/id/tr694096031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WEszter 2012.02.16. 12:00:37

Nagyon jól éreztem magam a Felolvasóesten. Különösen jó volt Bácskai János előadásában hallgatni a műveket, aki által úgy éreztem, hogy én is látom a cseresznyefát, én is érzem az esőt...
Gratulálok a szerzőknek a műveikhez, kellemes percet szereztek minden odalátogatónak! :)

kárpátizoli 2013.01.29. 08:09:44

Újra itt, hosszú idő után. Életrekeltés indul.:-)
süti beállítások módosítása