Július 20-a óta, Balatonbogláron, Balatonlellén, Balatonföldváron és Siófokon, a képen látható mobil kínálópultoknál zajlik  a könyv promóciós jellegű értékesítése, bemutatása néhány kedves, BGF -es fiatal - köztük a kislányom ( na ezért majd kapok, amúgy miből lesz a cserebogár :-) ) - és barátaik lelkes közreműködésével.
Az érdeklődés megtiszelő, és ezt ezúton is köszönjük mindenkinek, nyaralóknak, helybéli lakosoknak. Az időjárás ugyan néha egyaránt kibabrál a strandolni vágyókkal is és velünk is, de "örökké nem eshet", ahogyan ez egy nagyszerű filmben is elhangzott!
A felsorolt települések Önkormányzatainak köszönjük segítő és rugalmas hozzáállásukat.
Eredetileg szerettünk volna Zamárdiban is jelen lenni ilyen módon, de ott "valamiért" nem kért  belőlünk a tisztelt képviselőtestület, pedig a gyerekek nem piszkítottak volna a partra, ahogyan azt gazdadon olvashattuk, a "valamiért" engedélyezett Sound rendezvénnyel kapcsolatban....De hát kinek a pap, kinek a papné....avagy pénz, kultúra, és ürülék viszonya egy képviselőtestület "lelkiismeretében".
Azért engem elgondolkodtat. És benneteket?

A bejegyzés trackback címe:

https://poerava.blog.hu/api/trackback/id/tr942202431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Digizi 2010.08.12. 14:53:12

Siófokon vettem meg a könyvet, és örülök hogy véletlenül rátaláltam, nekem nagyon tetszett, nem tudtam letenni.
Elolvastam ezt a bejegyzést, és értetlenül állok a Zamárdi önkormányzat hozzáállása előtt.
Miért van az, hogy nem járulnak hozzá egy frissen megjelent könyv árusításához?
Mi lehetett az elutasítás hivatalos indoka?
Esetlegesen, kinek kellett volna a zsebébe pénzt csúsztatni, hogy árusítani lehessen a parton?
Bár az utóbbi időben, nem jártam Zamárdiban, de emlékeim szerint, árusítanak ott mindent, Jézuskától a géppuskáig, legálisan és illegálisan. Minőségi termékektől, a hulladékokig. Ne menjünk tovább, csak arra lennék kíváncsi, hogy engedélyezett elárusítóhelyeken, mennyi olyan gyermekjátékot lehet kapni, ami egészségre ártalmas?
Mi állhat Zamárdiban egy szépirodalomba besorolható mű terjesztése előtt, és főleg kinek és miért sérti ez az érdekeit?
Az "elárusító bódé" esztétikus, egy szavuk sem lehet ellene. Szemetelés? Ugyan már. Még csak elképzelésem sincs, hogy a Zamárdi parton miért nem lehet könyvet árulni :-(
Kíváncsi lennék a Zamárdi önkormányzat indoklására.

szaboPé 2010.08.12. 15:00:08

Véleményem szerint is felháborító, hogy nem kapott engedélyt a promóciózás, amellett, hogy a BSound fesztivál kapott helyett Zamárdiban. Sok fiatal megismerkedhetett volna a könyvvel. Az indoklásra én is kíváncsi vagyok!

kárpátizoli 2010.08.13. 19:09:22

@Digizi: Szia Digizi! Azért én nem mennék ilyen messzire, mint amiket esetleg feltételezel. Az az igazság, hogy írtam egy szép, udvarias kérelmet a Polgármester úrnak, az önkormányzat pedig úgy döntött: ez képviselőtestületi határozat kérdése. A tisztelt testület pedig úgy döntött,amit olvashattál a bejegyzésemben. Szerintem sokkal valószínűbb, hogy mivel a javaslat, vagy kérés a Polgármester úr irányából érkezett, "jó magyar szokás szerint", a testület így akart valamit kifejezni. A szomorú csak az, hogy eszükbe sem jutott, hogy ezzel most kin is állnak bosszút. Természetesen máshol is fizetünk közterülethasználati díjat, az előírt adókat, stb, tehát elképesztőnek tartom, hogy gyakorlatilag egy könyv promóciós értékesítését nemkivánatosnak tartják. Ugyanis nem tudom elfogadni, hogy a vizibicikli kölcsönző, vagy a pecsenyesütő adója, pénze többet érne, mint a könyvterjesztésből származó bevétel. Hát ez van...

kárpátizoli 2010.08.13. 19:22:13

@szaboPé: Kedves szaboPé!
Arra én is kiváncsi volnék, de a válasz csak annyit tartalmazott, hogy a testület nem járult hozzá a kérelmünk elfogadásához. Azért ne gondoljátok ám, hogy nekem bármi bajom volna a Sound- al, a Szigettel, vagy a hasonló fesztiválokkal! Csak azt furcsállottam, hogy már hozzászokhattunk, hogy az ilyen "zajosabb" :-), és nagy tömegeket vonzó rendezvényekkel sokkal inkább "kekeckednek" a helyi önkormányzati hivatalok, ehhez képest idén Zamárdiban, az Utóvizsga Szerelemből került "tiltólistára" :-) ( istenem, hogy tudok ilyen hülyeségeket leírni? ). Ami miatt az összehasonlítást tettem - és ezért elnézést minden zenerajongótól - , az az, hogy nem is tudom mennyi cikket olvastam arról a Sound kapcsán, hogy Zamárdi szabadstrandjának vízpartját használták nyilvános WC -nek több százan, napokon át. A kettő együtt kicsit "kiverte nálam a biztosítékot".

TörpMama 2010.08.13. 22:24:29

Szerintem fura, ha valaki nem engedélyezi ma egy könyv árusítását! Jó még, hogy nem vetik máglyára ami a boltokban kapható!
Az meg egyenesen "vérlázító", hogy diszkriminálnak különböző termékek között, az egyiknek adnak engedélyt, a másiknak nem!
Én végülis nagy nehezen hozzájutottam egy könyvesboltban (sajnos nem mindenhol kapható), és igazat kell adnom a M. Anitának, aki a Vendégkönyvben azt írta, ha jól emlékszem, hogy szívbemarkoló. Én is a hatása alatt vagyok, amióta kiolvastam, gyakran elgondolkozom rajta. Gratulálok a könyvhöz Kárpáti Zoltánnak, Zamárdival meg ne is törődjünk!
süti beállítások módosítása